tisdag 11 november 2014

ÅTERBRUKA MERA!



Denna fina ljusstake fyndade när denna fina bloggerska hade en liten bloppis. Längtar tills jag kan få piffa och pynta till advent, som ju faktiskt inte är så långt fram i tiden!

Hejsan hej!

Denna veckan är busy på alla håll och kanter. Gräsänka fram tills lördag, då mannen har åkt iväg på en jobbresa till USA, samt en hel del på jobbet för egen del. 
Lägg till tre skrottar varav en går i skolan och har läxor så kan ni nog ana hur mycket det är här. Men, jag ska inte klaga, bara man är utvilad så orkar man det mesta, eller hur?!
Något helt annat jag brinner för är återbrukande och second hand. Gillar tanken att en annan kan bli överlycklig när denne fyndat något jag tröttnat och vice versa.
Nu är ju iofs inte jag den som springer på loppisar stup i kvarten, större bloggerskors bloppisar och Facebooks köpochsälj-sidor brukar dock vara intressanta.
I veckan fick jag hem ett litet bloppisfynd som min favoritbloggerska sålde till mig. Just denna ljusstaken har länge varit en favorit hos mig, men jag har inte kommit mig för att köpa den. Ingen blev gladare än jag när den dök upp på hennes bloppis!
Nu blir det snart mellis till skrottarna här.
På återseende!

KRAM

Inga kommentarer: