onsdag 28 oktober 2015

BLOPPIS-TIPS




HEEEJ!


Kikar in en jättesnabbis  för att berätta att min favoritbloggerska Mia som driver den underbara bloggen Mitt vita hus kör en liten bloppis just nu.
 På instagramkontot #mittvitahusbloppis kan ni se alla de fina fynden med inredning från bl.a Day home, Chhatwal & Johnson, Walther & Co .
Själv har jag fyndat muggar och frukostskålar från Day home hos Mia.
Är ni nyfikna på bloggen så hittar ni den här ---->
Mycket inredning, feelgood och en gnutta familjeliv och smarriga recept kan man hitta där. En blogg helt i min smak!

Det var mitt lilla tips denna onsdagskväll, lill-lördag och allt!
Resten av kvällen kommer troligast spenderas i tv-soffan, Modus på tv4 vill man ju inte för allt i världen  missa och lite Netflix på det så är kvällen räddad!
Nu väntar snart läggning av barn först.

KRAM

Inga kommentarer: