måndag 5 oktober 2015

FULLT ÖS OCH LITE LÄNGTAN





Igår blev det nog en och annan kanelbulle var och varannan med tanke på kanelbullens dag. Hemma hos oss vart det inget undantag. Blev en sen kvällsfika på bullarna jag och minstingarna i familjen bakade i tisdags...


Hej fina ni som kikar in!

Ledsen för ianktiviteten härinne, men det har varit fullt upp på alla plan den senaste veckan. Födelsedagar som avverkats, saker på jobbet som ska ha fixats samt en miljon andra saker.
Men nu fick jag visst lite tid att kika in på lilla bloggen.
Nu när höstmökret sänker sig allt tidigare om kvällarna så kan jag inte låta bli att längta lite smått till advent och Jul. Call me crazy, men det är sant! Alla härliga adventsljus i varje fönster och lagom med julpynt.
I år har jag som mål att julklapparna ska vara färdiginköpta och gärna inslagna innan andra advent, så man kan använda tiden fram till Jul av att njuta av julbak, glögg, se mysiga julfilmer och massa annat myspys.
Hur är det med er, längtar ni ochså redan till Julen?

Nu ska jag ta mig en riktigt varm dusch och sedan sjunka ner i soffan med tända ljus och tv, innan sängen hägrar.
Höres!

KRAM

Inga kommentarer: