onsdag 18 november 2015

VICTORIA ´S SECRET




Min man är fantastisk på många plan. När han var på jobbresa i Las Vegas kom han hem och överraskade frugan med detta härliga kitt från favvon, Victoria´s Secret.
Mysigaste och mjukaste mysisarna, härliga innetofflor och en sömnmask ingick visst ochså!





Hej onsdagskväll!

Hur mås det? Nu är snart halva arbetsveckan gjord här, vilket känns riktigt härligt.
Imorgon kommer dagen jag sett fram emot så länge; mitt efterlängtade frisörbesök hos fina K , som alltid ser till att jag blir fin i håret. Bästa frissan!
Imorgon är det både färg och klipp, var tanken. Får visa er en bild på resultatet sedan.

Ikväll ska vi kika på Jill´s veranda. Missade första avsnittet förra veckan då sista delen i Modus sändes, men ikväll är det extra spännande då göteborgaren Joel Alme medverkar. 
Jag har en förkärlek för göteborgsk indiepop, Håkan Hellström, Hästpojken, Joel Alme m.fl, så detta får man ju bara inte missa.
Nu tickar klockan mot läggdags för två av tre barn.

Höres!

KRAM

Inga kommentarer: