måndag 14 mars 2016

ATT HOPPAS PÅ LITE TUR





Bild: Lånad




Hej där!


Precis hemkommen från jobb och en sväng till gymmet. Idag var det extra jobbigt, då förkylningen håller på att bryta ut. Allt kändes så tungt, jämfört med vad det brukar. 
Får bli  en tidig kväll med the´och bok innan läggdags.

I helgen gjorde jag något som jag gjort några gånger tidigare, men inte lyckats gå hela vägen; Jag anmälde mig till ett bloggevent. Det är två  bloggande tjejer i Göteborg som kommer att anordna det i maj och jag hoppas verkligen det är min tur denna gång att få äran att gå på bloggevent, trots att min blogg inte är så vansinnigt stor.
Om du är bloggare och intresserad av att anmäla dig tycker jag att du ska göra det. Kika in  här------>
för info om hur du ska gå tillväga med en intresseanmälan till eventet.

Nu är klockan läggdags för stora A , dags att få henne att lägga sig nu då.

Höres!


KRAM






Inga kommentarer: