fredag 27 mars 2015

HEJ FREDAG OCH EFTERLÄNGTADE HELG!




Så grymt nöjd med den fina marmorbrickan från Madame Stoltz som jag klickat hem från bästa Louise interiör. Kan å det varmaste rekommendera denna netbutik. Mycket fint i inredningsväg till humana priser!
Den mönstrade brickan bakom kommer från Lagerhaus, och redskapsstället från IKEA.


Hej underbara fredag!

Idag har jag varit ledig " på riktigt". Igår var det som bekant vab med prinsen, som fortfarande är febrig,  måtte den gå ner imorgon!
Här har vi precis avnjutit en jättesmarrig fläskfile´rätt som det var premiär för mig att tillaga. Superenkel, men festlig precis som det ska vara på fredagskvällen.
 Receptet kommer från Jennys matblogg och jag kommer att lägga upp det här framöver.

Nu väntar duschning och nattning av barn och sedan ett litet glas rött med mannen i soffan i sällskap av Skavlan på tv.
Må så gott och bästaste helgen, önskar jag er!

KRAM

Inga kommentarer: