fredag 30 oktober 2015

NYTT TILL FOSSINGARNA



Gårdagens besök i Stora staden resulterade även i ett par nya skor/boots till mig. Har länge sneglat efter ett par enkla, tidlösa boots i jordpursmodell och äntligen hittade jag de perfekta skorna från VagabondNilson Shoes.




Nu ska de bara gås in så man slipper skoskav.



Hej fredag!


Hela familjen är lediga idag och nu utsövda och mätta efter en smarrig långfrulle!
Innan vi smet in på Liseberg igår, passade jag på att kika och shoppa nya skor. 

Har länge saknat ett par tidlösa boots i jordpursmodell, och ingen blev gladare än jag när jag hittade vad jag sökte på Nilson shoes. Tror de kan bli ett par trotjänare några år framöver. 
Passar lika bra till jeans som kjol/klänning med strumpbyxor/leggings.
Nu ska jag inte bli långrandig utan hoppas att ni får den finaste fredagen oavsett  ni är som jag, lediga, jobbar eller pluggar!

KRAM

Inga kommentarer: