lördag 28 november 2015

FIKAMYS OCH SHOPPING PÅ "BLACK FRIDAY"





Mina fina tjejer fikapausar på ett av torgets inte alltför många caféer...



Mums med cola Zero och vaniljbulle efter massa flängande i affärer...


Hej där!

Lördag redan och ser nu att det var i tisdags som jag uppdaterade bloggen senast. Sedan dess har veckan som vanligt gått i 180, med jobb, skola, fritids och förskola för denna familjen. 
Igår var vi som vanligt lediga.
 Eftersom prinsen spenderade tordag och fredag hemma hos mormor och morfar, så passade vi tjejer på att besöka torget för lite shopping och fika, något vi alla tre gillar, för en gångs skull behövde de en hel del så det blev rätt mycket i klädväg. Black Friday och allt så var det en del reor ochså, inte mig emot!
Innan vi åkte hem pausade vi på Café Oasen för lite fikamys.
Då smakade det finfint med vaniljbulle med cola Zero eller festis som tjejerna valde.


Idag har det varit lugnt sånär på ridlektioner för mig och stora A, och snart är det simskoleavslutning för prins K.
Sedan väntar färska räkor med tillbehör och lite vitt och Så mycket bättre på tv. Kan det bli mysigare denna lördagskväll?! 
Imorgon är det första advent och då ska jag visa er lite av vårt adventsfixade hem.


KRAM PÅ ER!





Inga kommentarer: