fredag 6 november 2015

FREDAG KVÄLL & EN PRESENT I BREVLÅDAN





 

I låg det ett kuvert i brevlådan från ForLife ,innehållandes ett jättefint armband.
ForLife är ett sysselsättningsprojekt som arbetar med att samla in pengar till förmån för cancerforskningen. 
Det gör de genom bl.a försäljning av dessa fina armband som finns i många härliga färgställningar. Jag valde Blixt , då just det armbandet var i härligt höstiga färger.
Här kan du beställa ditt exemplar och samtidigt bidra till en god sak.




Hello Friday!

Nu har lugnet lagt sig över huset och alla kidsen ligger i sina sängar, och vi har landat i soffan med ett glas rött. 
Annat var det tidigare ikväll d både jag och maken fick vid olika tider på kvällen agera taxi då både stora A och prins K var iväg på pyamasparty respektive discokalas på två olika ställen. Inte helt lätt att planera middag denna kväll, så lilla A, jag och mannen körde på hämtpizza och cola zero. 
Hämtpizza förekommer extremt sällan här så det var riktigt gott att slippa laga mat för ovanlighetens
skull, trots att jag egentligen älskar att stå i köket, men inte under tidspress, dock.

Imorgon väntar ett besök på ridskolan för stora A och min del. Jag älskar verkligen våra lördagsförmiddagar där. Det är livskvalite´ och känns underbart att återupptagit upp sin barndoms största hobby som vuxen.

Nu ska jag inte bli alltför långrandig här,utan önskar er en fin start på helgen!


KRAM


Inga kommentarer: