torsdag 10 december 2015

JUL -OCH NYÅRSKLÄNNING, CHECK!



Bildresultat för friendship dress house of lola

Bild: lånad


Efter många om och men föll valet av Jul -och nyårsklänning på denna fina och sköna från underbara House of Lola. Jag har shoppat kläder från dem av och till sedan 2011 och har ALDRIG varit missnöjd. Alla plagg jag köpt därifrån sitter både snyggt och otroligt skönt så man känner sig så fin i dessa.
Kan även tipsa om House of Lolas Julkalender, där det dagligen dyker upp ett nytt plagg till ett festligt pris.
Ni hittar Julkalendern här --->



Hej!

Nu var alldeles för längesedan jag kikade in här, men de senaste veckorna har varit minst sagt hektiska och når sin kulmen nästa vecka med bl.a barnens Julavslutning i skolan, samt lite annat smått och gott som jag kanske berättar om lite längre fram.
Tidigare ikväll var vi iväg på lusse-fest i prins K:s förskoleklass. De små var sååå duktiga på att sjunga och efteråt blev alla barn och föräldrar bjudna på lussekatter som barnen bakat. Mys på hög nivå och nu börjar julstämningen komma så smått trots mildväder och regn.
Till helgen blir det ännu mer julstämning i form av Julbord + Jul på Liseberg, om vi längtar! Barnen är så peppade att få åka karuseller, äta popcorn samt att överlämna önskelistan till tomten.

Nu ska jag hänga upp en maskin tvätt, glammigt värre :-) och sedan får det nog bli sängen...


KRAM

Inga kommentarer: