tisdag 1 december 2015

HELLO DECEMBER!



Bildresultat för 1 december

Bild:Lånad



Hej sena tisdagskväll och decembers första dag!



Hur har ni det?  Här är det fullt ös fram till Jul, känns det som. Men så är det nog för de flesta av oss.
Julklappar som ska inhandlas, julaktiviteter på barnens skola och förskola ska prickas av, Julfest med jobbet, julkort ska skrivas, mat ska lagas kakor och godis ska bakas....Listan kan göras riktigt lååång. Men vet ni vad? Jag gillar´t ändå!
Jag är sån där julälskare på gränsen till julnörd som vill att det mesta ska klaffa och att det mesta i matväg ska vara hemlagat/ hembakat, och julkort kan jag inte bara sluta att skicka, det är tradition för mig och går inte att rucka på.
Så för min del känns det inte betungande trots att det kan låta mycket och stressigt. 
Bara ikväll lyckades jag hinna baka två kakor varav den ena ska vi bjuda på till helgens glöggmingel med goda vänner, så, nej det känns inte stressigt!

Hur är det med er?  gillar ni Julen lika mycket som jag?


KRAM




Inga kommentarer: