tisdag 16 februari 2016

ALLA HJÄRTANS DAG -FIRA ELLER BOJKOTTA?




Kunde inte låta bli.... Mina tre små skatter fick varsin liten Alla hjärtans-goodiebag, med lite smått och gott i helgen.



Hej på er!

I söndags var det ju som sagt Alla hjärtans dag och den dagen råder det delade meningar om . Allt från de som tycker man ska överrösa sin älskade med gåvor denna dag, till de som tycker det är ett kommersiellt jippo och en anledning för alla handlare att kunna sälja ännu mer.
Själv har jag lite blandade känslor. Dels  tycker jag som de sistnämnda, men samtidigt kan jag inte låta bli att pyssla ihop något mysigt till mina barn och även min man. 

Vi, min bättre äkta hälft och jag firade denna dagen ända fram tills vi förlovade oss, då blev förlovningsdagen det viktiga att fira och nu snart 16 år senare och numera gifta , så är det bröllopsdagen som vi firar.
Dock kunde vi inte låta bli att överraska varandra med något smått i förrgår, min man fick favoritchokladen och jag fick ett sött dotfljus, inget märkvärdigt, men sött!

Vad tycker ni? Firar ni Alla hjärtans dag eller bojkottar det helt?


KRAM

Inga kommentarer: