lördag 13 februari 2016

FÖR MITT VINTERTRÖTTA ANSIKTE



För min dagliga hudvård....


Hej alla!

Kikar in en kortis innan det bär av till underbara Göteborg för lite shopping, middag, lite vin och tjejsnack med rara vänner .

I våras när vi var uppe på Selma SPA i Sunne och firade svärfars 60-årsdag , passade jag på att unna mig en ansiktsbehandling med fantastiskt sköna produkter. 
Jag blev så nöjd att köpte med mig några av produkterna hem. Produkterna är av märket Decleor, och kostade förvisso en slant, men oj vad dryga de är. Man behöver bara en lite klick och det rengör på ett kick. 
Facescruben är gör att man blir len som en bebis i ansiktet.
Kan verkligen rekommendera Decleors produkter, och nej detta inlägg inte på något sätt sponsrat!

Önskar er en fortsatt fin lördag! Här på Västkusten har snön åter lagt sig, kanske för tidigt att hoppas på vår.

KRAM

Inga kommentarer: