fredag 5 februari 2016

IT'S FRIDAY!


Fina tulpaner som i kombo av att det är ljust fram till sena eftermiddagen gör ju inte min längtan efter vår direkt mindre! Den fina vasen kommer från underbara butiken Sprudla i Ljungskile. 
Har ni vägarna förbi är ett besök där mer eller mindre ett måste! Så himlans mycket fint i både kläd -och inredningsväg att jag lätt hade kunnat bränna upp lönen där!


Hej denna fredagseftermiddag!

Hoppas allt är bra med er. Här har jag njutit av en skön, ledig fredag med de yngsta i familjen, som snart inte är så små längre. Prins K fyller 7 om lite mer än en månad. Vad hände?! Han var ju en bebis nyss... Och lilla A,vår underbara bonus-skatt som fyller 6 i höst och börjar i förskoleklass. 
Från och med i höst har jag inga förskolebarn längre, allesammans går i skolan då. Känns lite overkligt.

Idag har vi varit riktigt produktiva; bakat både frallor efter K:s önskemål samt jag jag fått slängt iväg en mjuk pepparkaka , och havrekakor med russin. 
Det vankas nämligen möte med vägföreningen imorgon och min käre C  är värd, så då får frugan ställa upp och baka lite go'-fika till kaffet. Inte mig emot då baka är bland det roligaste jag vet!

Nu ska jag ta och röja upp i köket så att inte min man får slag när han kommer hem.
Jag önskar er en underbar helg !

KRAM

Inga kommentarer: