onsdag 2 mars 2016

LEVERANS FRÅN ZELECTED BY HOUZE




Underbar och väldans snabb leverans från Zelcted by Houze. Hade ju visningen här hemma förra tisdagen och i söndags kväll plingade mobilen till att det fanns ett paket på postombudet att hämta ut.
Beställde två fina kuddöverdrag som ses på den översta bilden. Den svartvit-mönstrade matchar riktigt fint med gardinerna i matsalsdelen. 
Ljuslyktan gjorde sig så fin på soffbordet på visningen att jag var tvungen att ha ett eget exemplar!  Mina kära gäster hade shoppat såpass att jag fick en värdinnegåva och valde då den söta ponchon som finns i flera färger. 
Jag valde en i grått. Kommer bli kanon att dra över klänningen under småkyliga sommarkvällar....



Hej på er!


Onsdag och "lill"-lördag. Brukar ni fira det? Har sett att en del bloggerskor slår på stort och gör det. Här hinns det inte riktigt med, det är så fullt upp med att stressa hem från jobb, hämta barnen, hem och paniklaga middag, sedan läxläsning, dusch och läggning av barn, och sedan hinner klockan slå 22 och då är det nästan dags för sängen för egen del, för att man ska orka upp och jobba dagen därpå.

Men, jag klagar inte. Försöker njuta fullt ut på helgerna istället, av god mat och dryck och umgänge med familj och vänner.
Apropå vänner så vankas det dinner-party här hemma till helgen. Vi blir  totalt 10 vuxna och 8 barn som är bjudna hem till oss på god mat och dryck.Tycker så mycket om duka och fixa fint tills gästerna kommer. Vad det bjuds på berättar jag lite senare då jag vet att några av gästerna är härinne och läser lite då och då.
Ska bli så mysigt att ses, blir tyvärr alldeles för sällan.

Nu väntar dock sängen, för min del!

På återseende!

KRAM

Inga kommentarer: