torsdag 3 mars 2016

VILL DU GÅ PÅ TREVLIGA BUTIKSEVENT, BLOGGMIDDAGAR ELLER ANNAT BLOGGNÄTVERKANDE?


Bild lånad härifrån----->


Då tycker jag du ska kolla in här ----->  L&M events drivs av  två tjejer varav den ena finns här på Sveriges framsida, Bästkusten!
Gå bara in under fliken bloggare och följ instruktionerna. Det kostar inget att vara med och ändå kan man få inbjudningar till trevliga events.
Minns ni att jag nyligen skrev ett ganska dystert inlägg om bloggträffar och bloggosfären i allmänhet? Om inte så hittar ni det här ---->

Ansökte att få en inbjudan till ett bloggevent  som äger rum på Kungsmässan och som går av stapeln nu i mars och det kändes som spiken i kistan att jag inte blev utvald ens på detta och då hade jag ändå ansökt på några andra, men inte kommit med. Men, jag ska inte ta på mig offerkoftan och tycka synd om mig själv! Bara att ta nya tag! Vill ju så gärna träffa andra som bloggar under trevliga former
Fick tips av min bloggbekant E som driver denna mysiga blogg --->  , (har ni inte besökt den så är det hög tid att göra det nu!), om L&M events och anmälde mig på studs till deras bloggnätverk, och kom med.
Ser verkligen fram emot att kanske få komma iväg och träffa andra bloggare.

Det var mitt lilla torsdagstips, det!


KRAM





Inga kommentarer: