onsdag 12 november 2014

VÄLDOFTANDE TVÅL, LILL-LÖRDAG & SEX VECKOR KVAR



Ibland behöver inte det dyraste vara det absolut bästa!  Efter att testat  flytande tvål från både Lagerhaus (en nästan favvo) och Maison Belle (Njae) så har jag hittat en riktigt bra tvål på helt otippade Willys!  För ca. 13:90:- får du en väldoftande och lättlöddrande tvål. Finns i bla. dofterna Green apple och Rosmary & Bergamott. Har hittills testat den förstnämnda och den doftar och löddrar fantastiskt!



Hej onsdag & lillördag!


Det är inte klokt vad veckorna springer iväg! Endast sex veckor kvar till Jul, och det ska bli sååå mysigt att få adventspynta, baka lite julgotter, lyssna på julmusik, se mysiga julfilmer och inte minst ett efterlängtat besök på Lisebergs julmarknad. I år blir det dessutom Julbord på en av deras restauranger. Min bättre hälft och tillika barnens pappa fick det av oss i present på Fars dag. Egentligen är han inte lika förtjust i att åka dit som vi andra, men eftersom vägen till mannens hjärta går genom magen så kan ju detta underlätta.
Idag är det onsdag och lill-lördag. Brukar ni "fira" det? Här har det fortfarande inte hänt att vi fira det. Jag har dessutom lite begynnande halsont och huvudvärk så jag får kurera mig med tidig läggning så jag orkar jobba imorgon.

Jag hoppas ni får en fin onsdagskväll lill-lördagsfirande eller ej!

KRAM


Inga kommentarer: