onsdag 5 november 2014

VÄLKOMMEN!



När jag avslutade min förra blogg var jag ganska less på bloggosfären och bloggandet överhuvudtaget. Men så började det så fint, en liten tanke gro och jag blev med det klara att jag ville ta upp bloggandet igen, då jag har saknat det. 
I denna blogg blir det dock inte riktigt lika mycket familjeliv som i min förra, och det beror inte på att jag inte vill ha med min familj i bloggen, utan för att det ska finnas mer utrymme för mina passioner här i livet som stavas mat och inredning. 
Jag hoppas verkligen att ni som kikar in här ska trivas och hitta det ni söker.

Återigen ett hjärtligt välkommen till min nya blogg!


Kram,
Nazima









2 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt att se dig här�� kram Sofia

Nazima sa...

Tack vännen! Hoppas vi ses "på riktigt" snart :-) hursomhelst ses vi ju iaf den 28:e Kramar!