onsdag 1 april 2015

PÅSKPIFFAT, CHECK!


Trots sjukstuga här hemma så har vi lyckats påskpynta lite. Jag är inte den som vrålpyntar inför påsk, men tuppen med de prickiga hängslebyxorna brukar få komma fram liksom det gråmönstrade ägget i porslin. Båda inhandlade på ICA
Silverägget är ett nytillskott från Indiska liksom den lilla vita fågeln som kommer från vårt närmaste Ullared



Hej onsdag och dagen före skärtorsdag!

Idag blev det visst VAB igen, då stora A:s feber inte gick ner igår som vi hoppats.
Ikväll vart hon dock feberfri, så det blir skolan för henne imorgon. För de små väntar en pappa-barn-dag då mannen tagit ledigt och jag jobbar sista dagen innan påskledigheten.

Imorgon efter jobbet väntar en trevlig fikadejt med två andra bloggerskor. Den ena har jag träffat tidigare och äntligen ses vi igen( efter att försökt få till en träff hur länge som helst) och den andra, vars blogg jag precis upptäckt, ska det bli mysigt att stifta bekantskap med. Att vi alla tre är roade av bland annat inredning och mode  är bara grädde på moset! Gissar att det inte direkt kommer saknas samtalsämnen.
Nu väntar sängen, då jag börjar tidigt imorgon på jobbet.


KRAM & EN RIKTIGT TREVLIG SKÄRTORSDAG PÅ ER!

2 kommentarer:

Bella sa...

Ser så mycket fram emot att äntligen få träffas imorgon igen!!

Kramar Bella

mina finaste. sa...

Nej samtalsämnen fanns det gott om :) stor kram och ha en skön kväll!