onsdag 15 juli 2015

KAFFEREP MED MINA TJEJER


Dukat för ett litet kafferep för tre....


 Goddagens i semestertider!


Här hemma njuter vi av ledigheten och lite oplanerade dagar, riktigt skönt! Extra skönt att både jag och maken har semester nu och just denna veckan blir en hemma-slappevecka med inslag av kortare avstickare.
Förra veckan var det endast jag som ledig med barnen då mannen var på jobbresa, och så här såg det ut när jag och tjejerna hade "kafferep". Prins K sov över hos mormor och morfar så han var inte hemma så det blev riktigt tjejmys!



På kakfatet (som kommer från Indiska om någon undrar), kanelbullar, och småkakor, dock köpekakor. Äter köpekakor ganska sällan, men ibland är det allt skönt att vara lite bekväm.



Fikamys!

På tal om småkakor så har jag faktiskt en plåt med det i ugnen och det doftar ljuvligt i mitt kök just nu. Mer om det en annan dag, för nu ska trötta kids läggas.


KRAM

Inga kommentarer: