måndag 27 juli 2015

NYA PJUCKS & SISTA SEMESTERVECKAN



Nya, sköna, ballerinas, hemklickade från modesto. Stort tack för snabb och smidig leverans!
Har gått och sneglat på dessa länge, länge och när ovan nämnda netbutik  hade med dessa på rean, var jag inte sen med att slå till!







Tjings!

Sitter här och det börjar nästan redan skymma, skumt! Är ju slutet av juli men känns mer som början av oktober, med all regn och kyla. Idag inleddes min sista semestervecka, känns nästan lite ok att börja jobba igen om exakt en vecka. Barnen får lite ledighet i ytterligare en vecka till tillsammans med maken, så det där med upp tidigt, lämna barn på förskola och fritids och sedan hämta efter jobbet, slipper jag iallafall första veckan.

Denna veckan blir lugn och slapp, bortsett från min och makens lilla tripp till Berlin. Ska bli riktigt lyxigt att flanera på stan, kanske shoppa lite, äta och dricka gott på tuman hand med min största älskling.
Nu blir det en dusch, sedan i säng med en god bok!


Trevlig måndagskväll till er!

KRAM


Inga kommentarer: