söndag 16 augusti 2015

TESTAT FÖDELSEDAGS PRESENTEN PRESENTEN







Hejsan hallå!

Här går det som vanligt undan! Fyllde år i veckan, därav bloggpausen. Nu är man mitt emellan 30 och 40, och det känns kanon! 
Älskar den  speciella födelsedagskänslan som sitter i hela dagen och lång och jag tycker det är jättemysigt att bjuda in föräldrar och svärföräldrar på lite kalas för att fira. Tänker ofta på att hur glad och lyckligt lottad man är för att man får bli äldre och vara frisk.
Hursomhelst, i torsdags på min dag blev jag uppvaktad med fina paket av min älskade, lilla familj. I ett av paketen låg nämligen, en sak jag önskat mig ganska länge.... En ny kamera! Min Canon Eos känns som den sjunger på sista versen nu och bilderna blir inte alls bra, och med mitt fotointresse vore det kul med en lite mindre, kompaktare systemkamera.
Det blev en sådan här!
Håller på som bäst att lära mig den så hoppas ni har lite överseende med bilderna!

Nä, nu har jag inte tid att sitta här mer, nu ska det rullas köttbullar, pannbiffar på 1,2 kg nötfärs, så vardagsmiddagarna framöver är fixade!

KRAM OCH TREVLIG SÖNDAG ÖNSKAR JAG ER!


Inga kommentarer: