måndag 29 februari 2016

MÄSSING ,HISS ELLER DISS?



Bildresultat för mässing inredning
Bildresultat för mässing inredning


Bilder: Lånade



Hejsan hej sista dagen i februari!


Inom inredningsvärlden kommer trender lika snabbt som de blir daterade och upplevs ur tiden.
Koppartrenden har dock hållit i sig ganska länge, men nu har mässingen gjort entre´och plötsligt känns koppar lite daterat.
Personligen brukar det ta ett tag för mig att vänja mig vid alla nya trender, ta till te.x då det var i ropet att ha allt i koppar, då tyckte jag det var gräsligt och dissade det, men ett år senare var det jag som köpte ljuslyktor och krukor i koppar.
Mässing tror jag dock inte kommer innanför våra dörrar dock, tycker det ser lite billigt och blasé ut.

Vad tycker ni? Gillar ni mässing eller dissar ni ochså nya trenden?

KRAM




Inga kommentarer: