torsdag 22 januari 2015

VARDAGSRUMMET I STÄNDIG FÖRÄNDRING


 Är riktigt nöjd med vardagsrummet nu, eller iallafall nästan. Detta rum eller rättare sagt vrå (vi har öppen planlösning mellan kök vardagsrum och matsalsdel)får finna sig med att bli förrändrad mellan jämna mellanrum. Jag älskar att förnya med lite nya textilier i form av kuddar/kuddöverdrag, vaser, krukor, plädar, ljusstakar etc. Just nu går vardasrummet i vitt, svart, ek och en liten klick grönt för att liva upp det hela lite....
Kuddarna och plädarna kommer från alltifrån Tradera, IKEA, Hemtex och Mio.


På vår ekskänk, lite blandade pryttlar från IKEA, Mio samt Perfect home. Ljusbrickan kommer från GeKås Ullared.


Hej på er!

Bjuder på en liten glimt från vår vardagsrumsdel, där det ses på tv, film, läses böcker och umgänge med nära och kära.
Ikväll blir det slapp i soffan i sällskap en en god bok. Helgen börjar ju för min del idag. Så skönt!
Helgen innehåller blandad kompott från stallet för mig och stora A, simskola för prins K, samt besök av goa´ vänner. Älskar verkligen att bjuda hem vännerna på lunch/middag eller en fika i all enkelhet.
Nu ska jag slänga i mig frukosten och åka och lämna barn på skola/förskola innan det bär av till jobbet.

Ha en riktigt fin torsdag, alla!

KRAM

Inga kommentarer: