måndag 16 november 2015

TOKKÄR

GUESS COLLEGE LOGO PETITE CROS TO ZI


Bild lånad härifrån



God kväll fina ni!

Hur mås det så här på måndagskvällen? Här utanför fönstret regnar och ruskar det, men inte mig emot när man sitter inne i värmen.

En av mina passioner förutom matlagning och inredning, då, är väskor, speciellt designerväskor. Den passionen har följt mig genom livet, från första gången jag såg en snajsig väska från Luis Vuitton och drömde om en sådan i flera år. Det blev dock ingen sådan väska, och kommer troligen inte bli det heller. 
Ett tag var jag grymt sugen på en från By Malene Birger, ni vet den som ALLA bloggare tycks ha i sin ägo. 
Men som kom dagen då jag fick klämma på en sådan i butik och då och där ville jag inte alls ha en sådan, kände inte att den var värd sitt pris, helt enkelt.
I min ägo har jag lite olika från bl.a DKNY, Desigual och Guess. Den sistnämnda köpte jag under min första och hittills enda resa till USA, och den används ganska så flitigt fortfarande!
Nu har jag kärat ner mig i den på bild, och från amerikanska Guess, visst är den fin? 
Har lagt den på önskelistan till tomten, men vet inte om jag kan vänta ända till Jul, lyxbekymmer deluxe, eller vad säger ni?!

KRAM


Inga kommentarer: