lördag 12 december 2015

ATT UTNYTTJA HUSETS RYMD OCH HÖJD



Fick en ide ´att sätta de fina ljusstaksbokstäverna från Walther och co i våra höga fönster, blev mycket nöjd med resultatet. Vad tycker ni?



Hejsan hallå!


I vårt hus är en delen öppet upp till nock så vi har högt i tak. I den delen har alltså höga fönster och vi har varit lite dåliga på att utnyttja dessa fönster till att göra något snyggt av det. Nu menar jag inte att man ska all in och pimpa i massor, men litegrann är ju bara snyggt!
Dessa ljusstakarna köpte jag ju som bekant av min favoritbloggerska när hon hade bloppis förra hösten. Jag är så nöjd med dessa och de gjorde sig till sin fördel till max i fönstret, tycker jag.

Nu väntar resten av lilla familjen på mig, vi ska iväg till Liseberg för julbord och Jul på Liseberg, så dax att stänga ner lilla lapen.

KRAM

Inga kommentarer: