lördag 26 december 2015

FINA JULGÅVAN






Ni som känner mig vet att jag mer eller mindre är en väskoholic, och tackar inte nej till en ny till samlingen. Har snöat in på amerikanska Guess sortiment av väskor och ingen blev gladare än jag när jag öppnade julklappen från min älskade C på julaftons morgon. I paketet gömde sig nämligen precis en sådan väska jag gått och spanat på ett tag, nämligen en Colle logo small tote. 
Påminner lite om klassiska Luis Vuitton, men lite coolare snitt!




Hej alla!

Här har ni en förkyld bloggerska så här på annandag Jul, snuvan och huvudvärken slog till i förmiddags , så denna dagen har gått åt till att vila, läsa böcker och ta det allmänt lugnt. Hoppas på en godnatts sömn så kanske man känner sig lite bättre imorgon.
I veckan som kommer är både jag och C lediga med barnen, underbart! och lite tid till bara varandra med ska vi allt hinna med i form av middag på ute på lokal och eferföljande biobesök. Mys på hög nivå!

Nu väntar soffan och lite TV, innan sängen!

Må så gott alla!


KRAM


Inga kommentarer: