måndag 28 december 2015

NÅGOT ATT SE FRAM EMOT I VINTERKYLAN


Go´ kväll  alla!


Hoppas årets sista vecka startat bra för er. Här är vi lediga hela la familia och njuter i stora lass av det. Känns välbehövligt efter en hektisk höst med mycket jobb, jobbbresor (två vändor till staterna inom en tvåveckorsintervall för maken, och mycket ensamansvar för barnen för min del), fritidsaktivteter och mycket mer.
Jag hoppas 2016 bjuder på ett lite lugnare år. För att komma i lite lugnare mood bokade jag därför en halvdags SPA-vistelse på underbara Arken SPA & hotel i Göteborg för mig och min förstfödda under sportlovet. Hon fick ett litet presentkort i juklapp från oss på en SPA-dag med mig som kompensation då hon var sjuk när vi var på Selma SPA i Sunne för att fira hennes farfars 60-årsdag i påskas.
 På skolloven brukar ett flertal SPA-hotel ha familjedagar då barn är välkomna till SPA-anläggningarna.
Jag har besökt Arken SPA & hotel tidigare och gillar stället skarpt och kan verkligen rekommendera alla ett besök där.

Barn slappar av på Art Garden Spa


Varma källor i solnedgång

Bilder: Lånade härifrån!


Nu sitter vi och njuter av ett glas rött och kollar in världens bästa Håkan Hellström på tv. SVT sänder konsertfilmen från hans fantastiska konsert på Ullevi sommaren 2014, då även undertecknad var där. Underbart att få återuppleva denna magiska kväll!

KRAM

Inga kommentarer: