tisdag 23 februari 2016

ZELECTED BY HOUZE-VISNING




 Massor av vackra inredningssaker....




Hej sena tisdagskväll!


Precis plockat undan det sista av fikat och satt på en maskin disk. 
För bara någon timme sedan hade jag fina vänner här på fika och visning av Zelected by Houze. För er som inte vet är Zelected by Houze ett homeparty-företag som säljer inredning via sina konsulenter. Sakerna är egendesignade och går inte att hitta någon annanstans vilket gör att man får känslan av att det är något extra.

Fanns  så mycket fint att det var lite svårt att bestämma sig, men till slut föll valet på två fina kuddöverdrag och en söt lykta som jag föll för direkt. 
Tack vare att mina vänner shoppade en del så lyckades jag få en värdinnebonus och välja en produkt ur katalogen och då blev det en söt poncho i grått. Är det något jag velat ha länge så är det en snygg och gosig poncho. Denna blir perfekt över klänningen under småkyliga sommarkvällar eller istället för en tunn vårjacka.
Får visa er sakerna när de kommit.

Nu väntar sängen för klockan är på tok för mycket!

KRAM

Inga kommentarer: